Volgers

donderdag 20 juli 2017

Winactie

Dit bericht blijft bovenaan staat tot 4 aug.  Scroll naar beneden voor nieuwere berichten.
This blog stays on top till 4th of aug. Scroll down for newer blogs. 

Winactie!
Op 27 Juli zijn wij ( Stephan en ik) twee jaar getrouwd en al ruim 16 jaar samen en daarom
dacht ik... ik doe eens gek... En ik geef twee verschillende prijzen weg!
Klik, hieronder op "Meer lezen" voor informatie over deelname




Geheel uit eigen portomonee. 1 via mijn blog en  1 via mijn Facebookgroep

De super leuke Hobbydots Verjaardagskalender inclusief de dots van het Hobbyjournaal!
Alle zes de stempels die net uit zijn van de Action.

Ik ben gek op kaarten ontvangen en als je er 1 wilt sturen mag dat, homemade of niet. Dit hoeft niet om te winnen, gewoon voor de leuk.
Mail mij voor mijn adres: dcspieker@gmail.com

Deelname:
  • Volg de blog en laat hieronder een reactie achter voor deelname. Anders doe je niet mee.
    En/of
  • Wordt lid van de groep en reageer daar onder de winactie. Link staat bij de bestanden in de groep of klik hier als je al lid bent 
  • De winactie loopt tot en met 3 Augustus
  • Daarna maak ik de winnaars bekend.


Heb je een blog? Plaats deze foto met de link direct naar dit bericht op je blog. Heb je die niet, geen probleem, je mag gewoon meedoen.


1ste winactie 
Hoe leuk zijn deze!!!
De stempels kan je hier via mijn blog winnen


************
2de Winactie
Op Facebook houd ik een tweede winactie in mijn groep Creative Crafting
Daar kan je deze Hobbydots Verjaardagskalender winnen. 
Ga snel naar de groep



Helaas zijn ze wel erg zwaar, voor de verzendkosten naar het buitenland. Men mag mee doen maar dan vraag ik wel een deel van verzendkosten naar het buitenland. 

33 opmerkingen:

  1. Die zijn mooi 😍
    Dikke proficiat van ons drietjes πŸ’–πŸ’–πŸ’–

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het leukste van dit alles is, dat jullie al zo lang samen zijn! En dat is een felicitatie waard, van harte!
    Ik hoef niet mee te doen hoor, maar wilde je wel even feliciteren.
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is lief dank je wel!
      Ik heb er nog een actie bij gezet :D

      Verwijderen

  3. eerst Gefeliciteerd Diana


    wat een leuk idee en aangezien ik de stempels nog niet heb wil ik graag meedoen.

    ik zal het op mijn blog plaatsen.

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ga hier ook een kansje wagen vind ze erg mooi maak er een top dag van de 27ste

    BeantwoordenVerwijderen
  5. alvast van harte voor beiden wat lief van je om iemand blij te maken ik doe niet mee maar wilde wel even jullie feliciteren

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Alvast van harte gefeliciteerd! Die stempels zijn echt mooi �� Kun je prachtige kaarten en andere creaties van maken. Ook erg leuk voor mijn bullet journal.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jessica wil je mij een email sturen met je adres gegevens want je hebt gewonnen, staat in de blog van maandag 7 aug.

      Verwijderen
  7. proficiat met jullie huwelijksverjaardag (en nog veel langer samen!) leuk deze stempelsetcandy! Deze zag ik hier nog niet!
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook van hieruit gefeliciteerd alvast. Ik plaats de Candy op mijn blog.

    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd!!
    Die stempels wil ik ook wel winnen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Alvast een hele gezellige en mooie 2e huwelijks dag Diana,doe ook een gokje...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Alvast gefeliciteerd πŸŽ‚ met jullie 2e huwelijks dag!
    Maak er samen een leuke dag van!
    Wens jullie nog vele fijne jaren samen
    .(
    stempels heb ik al, bedankt in ieder geval voor je leuke candy aanbod)
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Van harte gefeliciteerd alvast met jullie tweede huwelijksverjaardag Diana! Je koppelt er een leuke winactie aan.
    Vooral de bovenste rij stempels zijn schitterend....dus waag ik graag en kansje! Ik zal het op mijn blog zetten hoor!
    Dank je wel voor deze kans,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hi, Diana.
    Congratulations on your Annyversary. I'm a new follower. So glad I found you lovely blog. I had a look around and love your wonderful work.
    Thanks so much for the chance to win. (If I win, I will pay the shipping costs because I just love these stamps)
    Hugs from Slovenia.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you so much!
      That's very sweet of you
      xx
      Diana

      Verwijderen
  14. Hoi Diana naamgenoot gefeliciteerd op Facebook heb ik al meegedaan nu toch bij deze ook fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Congratulations on your Annyversary!
    Love your blog!
    thank you for chance!
    If I winn I would like to pass this stamps to my friend in Netherlands!
    She having birthday soon :) so this would be great gift for her!
    have a nice day
    hugs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you very much! That's very sweet of
      You.
      Xx

      Verwijderen
  16. Morgen is het zover, alvast van harte, die stempels zijn erg leuk, wat ontzettend lief om op jou feestje wat weg te geven, ik doe heel graag mee, hoop dat je morgen ook een leuk cadeautje van je man krijgt xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel! Graag gedaan.
      Wij zijn niet romantisch aangelegd en ik krijg altijd enorm vel hobby spul dus ik wordt altijd verwend :D

      Verwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...